W przypadku normalnego użytkowania, wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Gwarancja ma zastosowanie względem oryginalnego nabywcy (gwarancja jest nieprzenoszalna) na okres 2 lat od daty zakupu. Części drewniane naszych placów zabaw ogrodowych objęte są 10-letnią gwarancją względem oryginalnego nabywcy (gwarancja jest nieprzenoszalna) w przypadku gnicia drewna spowodowanego przez grzyby, które wystąpiło po dostawie w okresie gwarancji. Części drewniane naszego komercyjnego wyposażenia placów zabaw są objęte gwarancją względem oryginalnego nabywcy (gwarancja jest nieprzenoszalna) na okres 5 lat w przypadku gnicia drewna spowodowanego przez grzyby, które wystąpiło po dostawie w okresie gwarancyjnym. Przeczytaj więcej poniżej:


Ogrodowe place zabaw


Ograniczona gwarancja producenta

W przypadku normalnego użytkowania ten produkt jest objęty gwarancją Jungle Gym® względem oryginalnego nabywcy na okres 2 lat od daty zakupu, na następujących warunkach:

  • Wady wynikające z wad materiałów i wad powstałych podczas produkcji.
  • Dokładnie przestrzegano wskazówek zawartych w częściach 1, 2 i 3 naszej instrukcji obsługi.
  • Produkty były wykorzystywane wyłącznie do budowy placów zabaw dla domów jednorodzinnych.

Niniejsza gwarancja nie obejmuje:

  • Robocizna lub koszt robocizny związany z wymianą wadliwego elementu.
  • Koszt transportu części zamiennej po upływie 30 dni.
  • Wszelkie szkody przypadkowe lub wtórne.
  • Przedmioty uszkodzone wskutek aktu wandalizmu, zaniedbania, niewłaściwego użytkowania, nieprawidłowego montażu, normalny ubytek na skutek ekstremalnych warunków pogodowych lub innych nadzwyczajnych warunków.
  • Wady kosmetyczne, które nie wpływają na integralność strukturalną urządzenia.
  • W handlu ogólnie akceptowane są przypadki blaknięcia kolorów lub drobnych odchyleń, których nie można technicznie przewidzieć ani im zapobiec.
  • Wszelkie modyfikacje dodane do komponentów i akcesoriów.

Procedura gwarancyjna

W ciągu 30 dni Jungle Gym wymieni wadliwy towar bezpłatnie, pod warunkiem, że wadliwa część zostanie zwrócona do kontroli i dostarczona. Jungle Gym zwróci z góry opłacony koszt transportu. Po upływie 30 dni zwróć wadliwą część i opłać z góry transport, a Jungle Gym odeśle ją z powrotem do Ciebie za pobraniem. W celu uzyskania zgody na zwrot wadliwej części należy skontaktować się z miejscem zakupu. Żaden towar nie zostanie przyjęty bez uprzedniej pisemnej zgody Jungle Gym. Do wszystkich zwrotów należy dołączyć opatrzony datą dowód zakupu. W przypadku zwrotu wadliwej części do Jungle Gym należy upewnić się, że jest ona chroniona przed uszkodzeniami w transporcie.



Obowiązki klienta

  • Obowiązkiem klienta jest przeprowadzanie regularnych kontroli i konserwacji, aby upewnić się, że produkt nie starzeje się przedwcześnie. Te przeglądy i konserwacja są opisane w niniejszej instrukcji.
  • Klient musi podjąć wszelkie środki ostrożności, aby zapewnić bezpieczeństwo dzieciom.
Jungle Gym odmawia przyjęcia wszelkich innych oświadczeń i gwarancji jakiegokolwiek rodzaju, wyrażonych lub dorozumianych, faktycznych lub prawnych, w tym, bez ograniczeń, dorozumianej gwarancji wartości handlowej i dorozumianej gwarancji przydatności do określonego celu.

Powyższe stwierdzenienie wpływa na ustawowe prawa konsumenta. Ponieważ jurysdykcje niektórych państw nie zezwalają na wyłączenia lub ograniczenia określone powyżej, mogą one nie mieć zastosowania we wszystkich przypadkach. Jungle Gym® zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w materiałach i projekcie bez wcześniejszego powiadomienia.

Dodatkowa gwarancja na drewniane części

Jungle Gym oferuje oryginalnemu nabywcy 10-letnią gwarancję na wszystkie drewniane elementy zakupionych przedmiotów. Niniejsza gwarancja obejmuje uszkodzenia spowodowane przez gnicie drewna lub grzyby, które wystąpią po dostawie i w okresie gwarancyjnym. Gwarancja traci ważność w przypadku, gdy kupujący lub osoba trzecia spowoduje uszkodzenie drewna zestawu w wyniku nieprawidłowego montażu, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej konserwacji lub wskutek aktu wandalizmu. Szkody spowodowane przez ekstremalne zjawiska pogodowe (np. uszkodzenia spowodowane przez burzę) lub zwykłe uszkodzenia drewna również nie są objęte gwarancją.

Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu, w którym kupujący otrzyma zestaw. Aby skorzystać z gwarancji, kupujący musi przesłać do Jungle Gym zdjęcia uszkodzonych elementów drewnianych, jak również kopię odpowiedniej faktury lub numer artykułu z datą zakupu. W przypadku skutecznego roszczenia gwarancyjnego kupujący ma prawo do identycznych lub porównywalnych (zgodnie z decyzją Jungle Gym) części drewnianych, w tym dostawy.


Montaż i demontaż nie są objęte gwarancją. Zwrot tych kosztów nie jest objęty niniejszą gwarancją. W celu dokonania zgłoszenia gwarancyjnego, prosimy o kontakt:


Jungle Gym B.V.
Valschermkade 18
1059 CD Amsterdam
Holandia
+31 85 4444 101
[email protected]


Dodatkowe informacje kontaktowe można znaleźć na dole tej strony.

Jeżeli reklamacja zostaje odrzucona, Jungle Gym zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami obsługi wniosku gwarancyjnego.

Gwarancja nie ogranicza ustawowych uprawnień konsumenta (rękojmi i odstąpienia od umowy).



Komercyjne wyposażenie placów zabaw


Ograniczona gwarancja producenta

Hy-land gwarantuje, że dostarczone części zostały prawidłowo wyprodukowane. Jeśli klient może uzasadnić niewłaściwą produkcję i posiada datowany dowód zakupu, zbadamy stan części i wymienimy wadliwe części w ciągu 30 dni od potwierdzenia nieprawidłowej produkcji. Hy-land wymieni część bezpłatnie, pod warunkiem, że wadliwa część zostanie zwrócona do kontroli. Koszty przesyłki zostaną zwrócone.

Po upływie 30 dni odeślij wadliwą część, opłacając koszty przesyłki. Odeślemy ją z powrotem na twój koszt. Kupujący powinien skontaktować się z punktem zakupu w celu uzyskania numeru autoryzacji w celu zwrotu wadliwej części.

Bez numeru autoryzacji Hy-land i opatrzonego datą dowodu zakupu nie możemy przyjąć żadnego towaru. Kupujący zgadza się, że gwarancja obowiązuje przez okres 2 lat od daty zakupu, z zastrzeżeniem normalnego użytkowania.

Hy-land ponosi odpowiedzialności z tytułu niniejszej gwarancji w następujących przypadkach:

  • Wady wynikają z niedoskonałości lub wad materiałowych i w przypadku defektów produkcyjnych.
  • Wskazówki zawarte w instrukcji obsługi były przestrzegane.
Kupujący może przedstawić dowód wykonania regularnych prac konserwacyjnych. Kupujący ponosi odpowiedzialność z tytułu niniejszej gwarancji, jeżeli:

  • Przeprowadzane są regularne przeglądy i konserwacja (odnotowana w dołączonym dzienniku), aby upewnić się, że produkt nie starzeje się przedwcześnie.
  • Podejmowane są wszelkie środki ostrożności, aby zapewnić bezpieczeństwo dzieci.
Ta ograniczona gwarancja nie obejmuje wymiany części ani kosztów robocizny, jeżeli uszkodzenia powstały wskutek aktu wandalizmu, zaniedbania, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej instalacji, normalnego ubytku, ekstremalnych warunków pogodowych, przypadkowych lub wtórnych uszkodzeń, jakichkolwiek modyfikacji dodanych do komponentów lub innych nietypowych przypadków.

Ponieważ jurysdykcje niektórych państw nie zezwalają na wyłączenie odpowiedzialności na podstawie wyżej wymienionych ograniczeń, mogą one nie mieć zastosowania we wszystkich przypadkach. Powyższe twierdzenie nie wpływa na ustawowe prawa kupującego.

Hy-land zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w materiałach i projekcie bez wcześniejszego powiadomienia.

Dodatkowa gwarancja na drewniane części

Hy-land oferuje pierwotnemu nabywcy 5-letnią gwarancję na wszystkie drewniane elementy zakupionych artykułów. Niniejsza gwarancja obejmuje uszkodzenia spowodowane przez gnicie drewna lub grzyby, które wystąpią po dostawie i w okresie gwarancyjnym. Gwarancja traci ważność w przypadku, gdy kupujący lub osoba trzecia spowoduje uszkodzenie drewna zestawu w wyniku nieprawidłowego montażu, niewłaściwego użytkowania, niewłaściwej konserwacji lub wandalizmu. Szkody spowodowane przez ekstremalne zjawiska pogodowe (np. uszkodzenia spowodowane przez burzę) lub zwykłe ubytki drewna również nie są objęte gwarancją.

Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu, w którym kupujący otrzyma zestaw. Aby skorzystać z gwarancji, kupujący musi przesłać do Hy-land zdjęcia uszkodzonych elementów drewnianych, a także kopię faktury lub numer artykułu z datą zakupu pocztą lub e-mailem. W przypadku skutecznego roszczenia gwarancyjnego kupujący ma prawo do identycznych lub porównywalnych (zgodnie z decyzją Hy-land) części drewnianych, łącznie z dostawą.


Montaż i demontaż nie są objęte gwarancją. Zwrot tych kosztów nie jest objęte niniejszą gwarancją. W celu dokonania zgłoszenia gwarancyjnego, prosimy o kontakt:


Hy-land B.V.
Valschermkade 18
1059 CD Amsterdam
Holandia
+31 85 4444 101
[email protected]


Dodatkowe informacje kontaktowe można znaleźć na dole tej strony

W przypadku odrzucenia roszczenia gwarancyjnego firma Hy-land zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami realizacji gwarancji.

Gwarancja nie ogranicza ustawowych uprawnień konsumenta (rękojmi i odstąpienia od umowy).