Delivery


Małe paczki: akcesoria i zapasowe części


Akcesoria i (zamienne) części są wysyłane przez nas w ciągu jednego dnia roboczego z naszego centralnego magazynu z usługą kurierską. Zaraz po wysłaniu przesyłki otrzymasz kod śledzenia i śledzenia, za pomocą którego można śledzić przesyłkę lub uzgodnić z tobą termin dostawy.


Duże opakowania: drabinki wspinaczkowe


Nasze kompletne wyposażenie placu zabaw, wieże i huśtawki itp. Są przygotowane do wysyłki w jednym z naszych lokalnych centrów dystrybucyjnych i wysyłane z przewoźnikiem.

Stawki wysyłki

Wszystkie zamówienia są obecnie dostarczane na czas. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby tak było i będziemy Cię informować o wszelkich zmianach dotyczących terminów dostaw.


Czas dostawy i koszty

Darmowa dostawa od 236 zł

Plac Zabaw Akcesoria | Części zamienne:

Free delivery from 236 PLN in 5-10 working days.

Otrzymasz kod śledzenia i śledzenia od DHL.


Place zabaw | Moduły | Zjeżdżalnia:

Free delivery in ca. 7 working days.

Place zabaw do użytku Publicznego:

Free delivery in 4-6 weeks


Przetwarzamy Twoje zamówienie po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Twoje zamówienie zostanie następnie wyprodukowane i zapakowane w jednym z naszych centrów dystrybucyjnych. Gdy tylko zamówienie będzie gotowe do wysyłki, nasz przewoźnik skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia terminu dostawy.

Czytaj więcej o dostawie

Często Zadawane Pytania


Jaki jest czas dostawy?

Przetwarzamy Twoje zamówienie po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Twoje zamówienie zostanie następnie wyprodukowane i zapakowane w jednym z naszych centrów dystrybucyjnych (ok. 5-8 dni roboczych). Gdy tylko zamówienie będzie gotowe do wysyłki, nasz przewoźnik skontaktuje się z Tobą w ciągu 2 dni roboczych w celu ustalenia terminu dostawy.

Uwaga: przewoźnik może zadzwonić pod anonimowy numer

Czego można oczekiwać od usługi montażu?*

Przetworzymy Twoje zamówienie po otrzymaniu potwierdzenia płatności. Twoje zamówienie zostanie następnie wyprodukowane w jednym z naszych centrów dystrybucyjnych. Zespół montażowy skontaktuje się z tobą, aby umówić się na spotkanie. Możliwe jest, że zespół montażowy przyniesie kompletne zamówienie (czasem już częściowo zmontowane) w uzgodnionym dniu montażu. To, jak szybko można to zrobić, zależy od zdolności zespołu montażowego i własnego planu. Przeczytaj więcej o usłudze montażu tutaj.

Dostawa niepełna?

Naszym celem jest dostarczenie zamówienia za jednym razem. Jednak w niektórych przypadkach towary pochodzą z różnych centrów dystrybucji, a zamówienie jest podzielone na dwie dostawy. Nie wpływa to na koszt dostarczenia zamówienia. Sprawdź dostawę, korzystając z dostarczonego dokumentu dostawy.

Czy mogę sam wybrać dzień i godzinę dostawy?

Dostawa odbywa się w dni robocze od 6.00 do 18.00. Zasadniczo czas dostawy można uzgodnić z firmą transportową na określony dzień i część dnia.

Gdzie dostarczasz?

Zaopatrujemy w całej Europie i współpracujemy z lokalnymi dystrybutorami. Te lokalne centra logistyczne mają na stanie nasze produkty i łączą je z odpowiednim pakietem drewna. W przypadku niektórych regionów, obszarów kodów pocztowych i wysp istnieje dłuższy czas dostawy i możliwe dodatkowe koszty.

Dlaczego moje zamówienie jest opóźnione?

Nasze lokalne centra logistyczne i firmy transportowe robią wszystko, co w ich mocy, aby dotrzymać ustalonych terminów dostaw. Jednak w niektórych bardzo pracowitych okresach wiosennych w połączeniu z świętami państwowymi zarówno czas produkcji, jak i dostawy można opóźnić o kilka dni.

Czego można oczekiwać od dostawy?

Wyposażenie placu zabaw dostarczane jest w płaskich opakowaniach jako duża paczka. Paczka jest ciężka i często jest rozładowywana za pomocą pompy / wózka widłowego. Dlatego adres dostawy musi być łatwo dostępny dla ciężarówki. Upewnij się, że jesteś obecny w dniu dostawy, w uzgodnionym okresie, aby podpisać się w celu odbioru dostawy. Zamówienie zostanie rozładowane obok ciężarówki na chodniku. W wyjątkowych przypadkach może być konieczne ręczne rozładowanie, kierowca może poprosić o pomoc.

Uszkodzenia transportowe, niedociągnięcia lub rozbieżności

Jeśli zaobserwujesz uszkodzenie (transportowe) w momencie dostawy, powinieneś to natychmiast odnotować na manifeście transportowym. W ciągu 7 dni od dostawy sprawdź zamówienie pod kątem kompletności i montażu, korzystając z dokumentu dostawy i instrukcji. Jeśli coś jest nie tak, skontaktuj się z nami jak najszybciej przez e-mail: [email protected], podając numer zamówienia.

Czy masz dodatkowe pytania dotyczące dostawy? Nie wahaj się skontaktować z naszym działem obsługi klienta.