Jak mogę złożyć zamówienie?


W naszym sklepie internetowym, można zamówić swoje ulubione produkty w ciągu zaledwie kilku kliknięć. Poniższe kroki wyjaśnią proces zamówienia.

Krok 1
Na stronie produktu wybierz, gdzie ma to zastosowanie, żądany kolor zjeżdżalni i rodzaj drewna. Po wybraniu kliknij zielony przycisk „Dodaj do koszyka”, a produkt zostanie dodany do koszyka.

Krok 2
Ikona koszyka na zakupy w prawym górnym rogu strony zapewnia stały dostęp do koszyka. Tutaj możesz:

  • Zwiększyć lub zmniejszyć ilość wybranych elementu
  • Usuń jeden lub więcej wybranych elementów z koszyka
  • Zmodyfikuj wybrany element, na przykład zmień żądany kolor zjeżdżalni lub rodzaj drewna
Krok 3
Gdy jesteś zadowolony z zawartości koszyka, możesz kontynuować proces składania zamówienia, klikając zielony przycisk „Przejdź do kasy”.

Krok 4
Podaj swoje dane i wybierz żądaną metodę wysyłki i płatności. W podsumowaniu zamówienia można znaleźć koszty wysyłki oraz ewentualnie koszty montażu. Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych informacji kliknij zielony przycisk „Złóż zamówienie”.

Krok 5
Sprawdź swoje zamówienie i proces zostanie zakończony. Będzie można zobaczyć podgląd złożonego zamówienia.


Modyfikacja lub anulowanie zamówienia


Można anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze przetworzone i wysłane. Aby to zrobić, należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta przez telefon lub e-mail.
Prosimy o zachowanie jak największej ilości informacji, takich jak numer zamówienia i nazwa zamówionego produktu. Z góry dziękuję!

Pomoc w wyborze


Potrzebują Państwo pomocy w wyborze żądanego produktu? Prosimy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta.

  • Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 09.00 do 17.00
  • Można również wysłać do nas wiadomość na adres: [email protected]